Alla inlägg under februari 2009

Av perlemor - 12 februari 2009 20:24

Av og til tar jeg turen på strikkekafe, som holdes annenhver onsdag på den lokale strikkebutikken, det kan gå lenge mellom hver gang, men nå har jeg vært der to ganger på rad. Alle legger i en liten slant i en kopp for dekning av kaffe te og kjeks, for dette får vi også hvert vårt lodd og er med i trekningen om forskjellige strikke og sytilbehør. Og nå disse to siste gangene har virkelig lykken stått meg bi:)


I går vant jeg disse to deilige nøstene med polarisgarn i 100% ull, pinne 15 er tingen, dette kommer til å gå unna ...

Min første premie, garn og oppskrift på et par flotte votter, disse kommer jeg garantert til å knote litt mer med, men jeg tar utfordringen;) ...

Av perlemor - 12 februari 2009 20:08

Varme og gode fleecebukser hører til, samt klokkeskjørt til jenter som foretrekker skjørt fremfor bukser.


Rød fleece med rosa bomber, stripete jersey linning.


Grålilla fleece med blomster, bred strikk i livet.


Brun fleece, med bred strikk i livet.


Dobble stikninger.

Av perlemor - 6 februari 2009 10:38

... venter ikke forgjeves, eller noe i den rettningen. Jeg tok meg en helt ubevisst lang pause, kom rett og slett ut av hele bloggingen men prøver meg igjen;) Jeg forsøker å være produktiv om dagen, så jeg tenkte jeg ville vise frem noe av produksjonen som har foregått her etter jul.


Rød og rosa fleece genser med englemotiv og glassperler...

Skapa flashcards