Alla inlägg under april 2009

Av perlemor - 29 april 2009 08:19

Selvom det stort sett er både enklere og morsomere for meg å skape kjoler og annet jentetøy, er det gøy å lage gutteklær også. I og med at sommeren er rett rundt hjørnet, synes jeg det passet godt med denne jersey t-shirten som jeg har sydd opp i str 80, 86, 92, 98, 104 og en i 116...

 

Av perlemor - 27 april 2009 15:44

Har fått sydd noen lette og fine sommerkjoler til baby og barn, den røde har jeg sydd i størrelsene 68, 74, 80, 86, 92, 98 og den lilla i størrelsene 1 år, 3 år, 4 år og 6 år. Begge har fått heklet blomst med perlemorknapp som det lille ekstra..

 


 

Av perlemor - 15 april 2009 10:17

Noen prosjekter blir liggende på listen svært lenge men før påske fikk jeg strammet meg opp og satt noen til liv, blant annet et nytt flagg som henger utenfor butikken så jeg blir litt mer synlig. Englenøkkelringene har også vært i tankene lenge, og da jeg først satte i gang gikk det fort. Ellers ble det noen nye skjørt i denim med sort /hvitsripet ribbelinning med prikkete skråbånd...


Skapa flashcards