Direktlänk till inlägg 20 maj 2009

Sommerklær til sommervær ...

Av perlemor - 20 maj 2009 09:00

Jeg liker veldig godt denne korte joggingshortsen med ribbekanter, liten lomme i solmønstret jersey. Stripete t-shirt med ribbehals passer fint sammen med shortsen eller kjolen i innlegget under. Begge deler er sydd i str 80 til 6 år. Da er det bare å vente på de varrme dagene...



Veldig fornøyd med de nye merkelappene...


Nydelige striper ... 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av perlemor - 28 oktober 2009 13:43

Som noen sikkert har sett så har jeg ikke skrevet noe innleg på lenge, jeg har flyttet helt uten å melde adresseforandring... Ny adresse er moiaminmoia.blogspot.com       ...

Av perlemor - 11 september 2009 09:04

  Fant dette nydelige skapet innerst på loftet, helt fullt av skruer, olje og verktøy. Fire strøk maling og blonde på hyllekantene, resultatet ble innbydene og delikat, nå lurer jeg bare på om hele skapet skal bli hvitt, det er noen uenigheter ...

Av perlemor - 21 juni 2009 22:10

Jeg har vært så heldig og vunnet to utloddninger her i blogglandia den siste tiden, og begge de fine gavene kom i posten denne uken, først kom den fine plakaten som jeg vant hos Fryd + design, så i går dukket et lekkert kjede og øredobber fra MONOme ...

Av perlemor - 16 juni 2009 09:08

Jeg oppdaget også et stort bruktutsalg i Säffle, som jeg var en snartur innom, ikke mye spennende der men i syavdelingen fant jeg disse herlige gamle knappe-brettene, hjertet slo litt ekstra fort...     Røde store knapper ...   Turkise ...   Turki...

Av perlemor - 15 juni 2009 09:04

Nok en deilig helg på Sörgården er tilbakelagt, og uken kan starte opp med ny og frisk energi. Var innom en riktig så fin antikbutik på Långserud, hvor jeg har holdt av en glassdisk som jeg skal ha i butikken, må bare finne ut hvordan vidunderet skal...

Skapa flashcards