Alla inlägg den 6 november 2008

Av perlemor - 6 november 2008 18:09

Tenkte bare jeg skulle vise frem noen av ullkjolene mine som jeg syr i alle størrelser, baby, barn og voksen. Det blir flest barnekjoler som jeg syr, de passer likegodt til pent som til fest. Begynte å sy disse for snart 5 år siden da min eldste datter var rundt 3 år, de er fortsatt populære:-)


Julekjolen med hjerter ...


En av mine favoritt kombinasjoner, rødt og rosa ...


Blomstene er sydd på med sølvstikkning, det skal jo glittre litt ... 

 


Av perlemor - 6 november 2008 16:29

Da min kjære kom hjem fra USA hadde han med seg disse nydelige brune små Conversene til lille V, samt et par til meg og et par til far selv.

Til våren kommer vi til å labbe rundt i matchende familiesko, vi blir nok litt av et syn:-)


Str: 4

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards