Alla inlägg den 13 november 2008

Av perlemor - 13 november 2008 11:45

... dagen da jeg hvert år blir ett år eldre og klokere ...;-) Våknet opp alene så det ble hverken boller eller brus i morges men da jeg var kommet på jobb, kom min søte svigemor innom med gave til meg, og med noe jeg har ønsket meg lenge, en rød og fin Mariskål fra Marimekko/Ittala, jeg samler på disse skålene og har ti stykker i forskjellige farver, endelig fikk jeg den røde, tusen takk:-)



Av perlemor - 13 november 2008 11:19

Jeg elsker glass, hadde det vært opp til meg så hadde jeg fyllt opp alle skapene med nydelige glass i alle fasonger og farger, men siden jeg ikke kan det så har jeg valgt ut noen favoritter som jeg liker godt.


Pernille Bülow, har verksted og butikk i Svaneke på Bornholm...

Dot-com grøn 


Ingegerd Råman for Orrefors, Snowfox


Åsa Lindström for Rørstrand, Snaps



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards